وین تک برگزیده ششمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی

وین تک برگزیده ششمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی

در ششمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی از ۵۲ شرکت حامی حقوق مصرف کنندگان در طی مراسمی در تبریز تجلیل شد .

این واحد‌ها که از بین ۱۴۰ واحد شرکت کننده بیشترین امتیاز را در حوزه حمایت از مصرف کنندگان و رضایت مشتریان کسب کرده اند در ششمین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، با اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان قدردانی شدند و به مانند دوره های گذشته یکی از شرکتهای پیشرو در حمایت از حقوق مصرف کنندگان گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین بود که برای چهارمین دوره متوالی موفق به دریافت گواهینامه و تندیس این جشنواره گردید.

در این مراسم که با حضور مقامات بلند پایه استانی برگزار شد، استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهتمام جدی دولت سیزدهم برای تقویت بخش تولید و تولیدکنندگان، گفت: در دنیای امروز، جلب رضایت مصرف‌کننده شرط اصلی موفقیت تولیدکننده است که این موضوع در بین تولیدکنندگان ما هم باید مورد توجه قرار گیرد.

موضوع حمایت از حقوق از مصرف کنندگان و ارج نهادن به رضایت مشتریان موضوعی است که همواره در صدر دغدغه های مدیران گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک) بوده است و گواه این ادعا استانداردهای بین المللی محصولات تولیدی، گارانتی محصولات، کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی می باشد.

نظرات

نظرات