حضور Wintech در ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران 

حضور Wintech در ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران 

ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران، با حضور پررنگ شرکت وین تک و استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان و شبکه نمایندگان فروش شرکت، بعنوان بزرگترین رویداد سالیانه صنعت پروفیل و در و پنجره UPVC در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد. غرفه شرکت وین تک نیز واقع در سالن ۳۸، حضور چشمگیری در این نمایشگاه داشت.

وین تک بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیلهای یو پی وی سی در کشور، حمایت از مصرف کنندگان و شبکه نمایندگان فروش را افتخار خود می داند و همواره تلاش می کند با بهترین کیفیت محصولات خود را عرضه نماید و پاسخگوی مشتریان خود باشد. از این رو در این نمایشگاه با هدف مارکتینگ و حمایت معنوی از شبکه نمایندگان فروش خود حضور بهم رسانید.

شایسته است از تمامی بازدیدکنندگان محترم، نمایندگان شرکت و کلیه همکاران که ما را در نمایشگاه بین المللی در و پنجره سال ۱۳۹۳ همراهی نمودند و با حضور خود باعث دلگرمی و امتنان خاطر ما گردیدند کمال تشکر و قدردانی را بعمل آوریم و امید است برای توسعه روابط بیشتر و بهتر در زمینه عرضه محصولات و خدمات، همواره ما را یاری رسانده و یار و پشتیبان این مجموعه منسجم و تلاشگر باشند و در سال های آتی نیز با همکاری متقابل شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت در کشور عزیزمان باشیم.

خواهشمند است در صورتی که در رابطه با غرفه شرکت وین تک و پاسخگویی همکاران ما در ششمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره انتقاد و یا پیشنهادی دارید از طریق بخش انتقادات و پیشنهادات در وب سایت شرکت، ما را مطلع فرمایید تا بتوانیم خدماتی بهتر و شایسته مشتریان خود ارائه نماییم.

نظرات

نظرات