حضور وین تک در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

حضور وین تک در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

همچون سالهای گذشته که تابستان هر سال با برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان همراه است، مرداد ماه سال ۱۳۹۴ نیز شاهد برپایی پانزدهمین دوره این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بودیم.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بزرگترین اجتماع شرکت های داخلی و خارجی این صنعت در ایران و مهم ترین رویداد سال در زمینه ساختمان و صنایع مربوط به این صنعت معظم می باشد. 

شرکت وین تک نیز همانند سالهای گذشته با حضوری بی نظیر در این نمایشگاه حضور بهم رسانید و در سالن ۳۸ این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان و شبکه نمایندگان محترم فروش محصولات وین تک از سراسر کشور بود. 

در این عرصه و در پی این حضور با شکوه، از محصول جدید این شرکت در سری پروفیلهای کشویی رونمایی گردید که وجه تمایز این محصول با سری محصولات کشویی جفت ریل در قدرت اجرایی آن به لحاظ ابعاد و تعداد لنگه های باز شونده و همچنین قابلیت نصب کتیبه استاندارد در این سیستم می باشد. از دیگر مزایای این محصول که نخستین بار توسط شرکت وین تک تولید و به بازار عرضه گردیده است، می توان به صرفه جویی در مصرف پروفیل و امکان استفاده پیمانکاران و مهندسین ساختمان از آن در نماهای متنوع و استفاده در فضاهای کوچک که امکان باز و بسته شدن درب یا پنجره به صورت لنگه ای وجود ندارد؛ اشاره کرد.

در پایان شرکت وین تک لازم و ضروری می داند از تمامی بازدیدکنندگان و شبکه نمایندگان محترم فروش وین تک که در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در سال ۱۳۹۴ حضور بهم رسانیدند و از غرفه این شرکت بازدید بعمل آوردند، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشد و بتواند همچون گذشته با ارائه خدمات و محصولات گسترده رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

نظرات

نظرات