حضور برجسته وین تک در هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

حضور برجسته وین تک در هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته

نمایشگاه در و پنجره بزرگترین آوردگاه تخصصی این صنعت در کشور می باشد که هر ساله در فصل زمستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور با شکوه شرکتهای داخلی و خارجی برگزار می گردد.

امسال نیز هفتمین دوره نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته با حضور پر قدرت و برجسته وین تک از تاریخ دوم تا پنجم بهمن ماه برگزار گردید و پذیرای میهمانان گرامی از سرتاسر کشور و همینطور کشورهای دیگر بود.

حضور وین تک در این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای تجدید دیدار با میهمانان و همینطور شبکه نمایندگان فروش این مجموعه می باشد. علاوه بر این، نمایشگاه در و پنجره و نمایشگاه های تخصصی از این دسته برای مجموعه وین تک مجالی است برای پیش برد اهداف برندینگ که همواره تا به امروز در این امر موفق و سربلند بوده است. 

حال پس از اتمام نمایشگاه، مجموعه وین تک بر خود لازم می داند از کلیه دوستان، همکاران و شبکه نمایندگان فروش که از غرفه وین تک در این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشد و اعلام نماید این حمایت ها سبب گردیده تا ضمن ارج نهادن به حضور پرشور میهمان عزیز بار مسئولیت خود را بیش از پیش سنگین دیده و با تمام توان به پیشرفت و نوآوری در این صنعت مهم و معظم اهتمام بورزد.

با تشکر

نظرات

نظرات