بازدید هیات‌ مدیره انجمن تولیدکنندگان دروپنجره ایران از وین‌تک

بازدید هیات‌ مدیره انجمن تولیدکنندگان دروپنجره ایران از وین‌تک

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره ایران روز یکشنبه مورخه ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۸ به دعوت مدیریت محترم عامل گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک) از این مجموعه بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی وین تک، در این بازدید که به منظور تشریک مساعی و گسترش همکاری بین این انجمن محترم و مجموعه وین تک صورت پذیرفته بود، اعضای انجمن از جمله آقایان سید رضا اخوان دستمالچی، وحید جلالی پور، حمیدرضا سیدی فر، اکبر معتضدی، علی شهابی، رضا کاظمی و سرکار خانم درین طه از کارخانه تولید پروفیل های UPVC وین تک بازدید نمودند. در ابتدای این بازدید و در جلسه ای که در محل کارخانه وین تک برگزار گردید، طرفین به بررسی شرایط و چشم انداز صنعت بزرگ در و پنجره کشور پرداختند و بر یافتن محورهای همکاری مشترک بین وین تک و انجمن تولیدکنندگان در و پنجره تاکید گردید و جناب آقای مهندس کاوه خداپرست بر ایجاد بستری تعاملی جهت همکاری های بیشتر و تعاملات آتی ابراز امیدواری نمودند. 

در ادامه، اعضای محترم انجمن از کارخانه تولید درب های داخلی گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین که در حال حاضر مراحل تولید آزمایشی را سپری می کند و در آینده ای نزدیک به بهره برداری با تمام ظرفیت خواهد رسید، بازدید به عمل آوردند. 

مجموعه وین تک همواره طی سالیان اخیر تلاش نموده است با تمامی همکاران و تولیدکنندگان در و پنجره مناسبات و تعاملاتی سازنده و اثر بخش داشته باشد و با تمامی امکانات خود در راستای رشد و اعتلای این صنعت و بهبود کیفی محصولات کوشیده است. بازدید اخیر نیز بر این موضوع صحه گذاشته و امید است با تداوم همکاری و همفکری با اعضای محترم انجمن تولیدکنندگان در و پنجره بتوانیم افق های روشنی برای صنعت در و پنجره دوجداره UPVC ترسیم نماییم.

نظرات

نظرات