بازدید معاون استاندار به همراه مديران دستگاه‌های اجرایی استان از گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین

بازدید معاون استاندار به همراه مديران دستگاه‌های اجرایی استان از گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین

مهندس جواد رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ظهر چهارشنبه (۱۳ اسفندماه) از گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک)، بازدید کرد.

رحمتی در این تور صنعتی که با همراهی سيد مرتضي نيرومند مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان برگزار شد از واحدهای تولید پروفیل‌های UPVC (وین تک) و واحد جدید التاسیس DOOR TECH (تولیدکننده درب‌های PVC-WPC, MDF) گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین بازدید کرد.

 در این بازدید معاون زيست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست كشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربايجان شرقی، مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان و جمعی مديران دستگاه‌های اجرايی آذربايجان شرقی حضور داشتند. 

درتک (DOOR TECH)، در سال ۱۳۹۹ و در مساحتی بالغ‌بر ۳۰ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید، این واحد درب‌های متنوع در گروه MDF و PVC-WPC و ترکیبی از آن‌ها را تولید می‌کند.

درتک (DOOR TECH) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان درب در خاورمیانه توانسته است محصولات باکیفیت و متنوعی را در این بخش از صنعت تولید و روانه بازار کند.

این کارخانه منطبق با آخرین تکنولوژی روز دنیا، درب‌های متنوع با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را تولید می نماید که سرعت و تیراژ بالا در تولید به همراه کیفیت بی‌نظیر ، از ویژگی بارز محصولات تولیدی این کارخانه می‌باشد.

نظرات

نظرات