بازدید سرکار خانم مهندس پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ازگروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک)

بازدید سرکار خانم مهندس پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ازگروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک)

سرکار خانم مهندس پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران  و هیئت همراه با حضور در گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک) از خطوط تولید و آزمایشگاه کنترل کیفیت این واحد تولیدی بازدید به عمل آوردند. به گزارش روابط عمومی وین تک در این بازدید سرکار خانم دکتر آقاپور، نماینده محترم مردم شریف شبستر در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر فرشی حق رو مدیر کل اداره استاندارد آذربایجان شرقی، جمعی از مسئولین استانی و اصحاب رسانه های ملی ایشان را همراهی می نمودند. 

طی این بازدید، مدیریت عامل وین تک، جناب آقای خداپرست رسولی با ارائه ی گزارش کاملی از وضعیت و  عملکرد واحد تولیدی وین تک به عنوان بزرگترین تولیدکننده ی پروفیل های upvc در کشور، اعلام نمودند این شرکت در حال حاضر دارای  16 خط فعال اکسترودر با برند  KRAUSS MAFFEI آلمان می باشد که علاوه بر تامین نیازهای بازار داخل، صادارت محور بوده و تا پایان نیمه ی اول سال ۱۳۹۸ تعداد خطوط فعال تولید به ۲۴ دستگاه اکسترودر افزایش خواهد یافت.

-مدیر عامل شرکت در ادامه به بیان اهداف، خط مشی و برنامه های توسعه ی شرکت  با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات پرداختند. همچنین ایشان ازجمله مشکلات این صنعت را اختصاص سهم عمده ای از بازار به محصولات با کیفیت پایین عنوان نموده و از سوق داده شدن اقبال عمومی به سمت محصولات بی کیفیت بدلیل قیمت تمام شده ی پایین اظهار نگرانی نمودند. 

با توجه به اینکه پروفیل های upvc به عنوان یکی از اجزای سازنده ی درب و پنجره مشمول استاندارد اجباری بوده  درحالیکه خود درب و پنجره مشمول استاندارد تشویقی است؛ لذا در راستای حفظ و صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و افزایش سطح کیفی محصول تمام شده، ایشان همچنین بر لزوم  اجباری شدن  استاندارد درب و پنجره های ساخته شده از پروفیل های upvc تأکید کردند.

 در ادامه ی  برنامه بازدید، سرکار خانم مهندس پیروز بخت  از آزمایشگاه کنترل کیفیت این مجموعه بازدید نموده و از نزدیک با توضیحات مدیر آزمایشگاه، سرکار خانم مظفری در جریان اهم فعالیتهای کنترلی و تجهیزات مستقر در آن قرار گرفتند.  رئیس سازمان ملی استاندارد ایران بر کیفیت بالای محصولات تولیدی، تکنولوژی روز و سیستم استقرار یافته در این آزمایشگاه مجهز، صحه گذاشته  و بر لزوم همکاری  سازمان ملی استاندارد و سایر فعالین این حوزه با این آزمایشگاه و استفاده از ظرفیتهای آن توصیه و تأکید نمودند. 

شایان ذکر است آزمایشگاه وین تک اولین و تنها آزمایشگاه مرجع محصول محور مطابق با  الزامات استاندارد ISO/IEC 17025 در صنعت پروفیل های upvc می باشد و علاوه بر آن مجهز به دستگاه آزمون تعیین نفوذپذیری درب و پنجره ها در برابر شرایط جوی است.

درپایان، خانم مهندس پیروزبخت ضمن ابراز خرسندی از بازدید صورت گرفته، نظم و هماهنگی حاکم بر سیستم فعالیت شرکت را مثال زدنی تلقی نموده و با تقدیر از تعهد بالای مدیریت و کارکنان وین تک ، بر حمایت از تولید کالای با کیفیت ایرانی ، رونق تولید، افزایش بیش از پیش همکاری  ها در راستای  پیشبرد اهداف استاندارد تأکید فرمودند.

بازدید مذکور با برگزاری نشست مطبوعاتی و پاسخگویی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به سؤالات اصحاب رسانه های ملی خاتمه یافت.

نظرات

نظرات