شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک) برگزیده بیستمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی 

شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک) برگزیده بیستمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی 

بیستمین «جشنواره تولید ملی افتخار ملی» با هدف اثربخشی و ارتقای نقش بخش خصوصی در راستای رونق رشد و شکوفایی اقتصادی، به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با حمایت وزارت صمت، در تاریخ یکم اسفند ۱۴۰۱ در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران و با حضور جمعی از تولیدکنندگان و همچنین مقامات بلندپایه کشور برگزار گردید.


جشنواره تولید ملی، افتخار ملی هر ساله با انتخاب شرکتهای تولیدکننده از گروه های مختلف برگزار می گردد و جشنواره امسال میزبان دادستان کل کشور حجت الاسلام منتظری، آقای مهندس نیازی معاون هماهنگی و امور کسب و کار وزارت صمت، آقای مرتضوی دبیر کل و عضو هیئت مدیره خانه صمت ایران و جمعی از مقامات کشوری از نهادهای مسئول بود.

در این جشنواره از واحدهای تولیدکننده منتخب کشور در گروه های مختلف و بر اساس نتایج ارزیابی های انجام شده در خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اهدای تندیس و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد. در این راستا شرکت آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک) در گروه “محصولات از لاستیک و پلاستیک” به عنوان واحد برتر صنعتی انتخاب گردید و در پایان جشنواره جوایز خود را از مقامات حاضر در مراسم دریافت نمود.

بدون شک راه تولید همواره پر از فراز و نشیب ها و سختی های خاص خود است و تولیدکنندگان با چیره شدن بر تمامی دشواری ها این راه را به منظور استقلال و شکوفایی کشور طی می کنند. جایزه اصلی تولیدکننده بالندگی ایران و سربلندی ایرانیان است.

نظرات

نظرات